メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】In My Room/Frank Ocean

しっとり聴きたいフランク・オーシャンのこの曲。

 

 

 

 

In My Room Lyrics

[Verse]
No sleeper seats, that's a mattress
No sleeper seats, that's a mattress
You ain't stingy, split your tablets with me
You won't flinch when camera's flashing, flashing
Not fake laid back, no it's natural
And I think you made for the life I lead
I'm not fake patient, I don't fake sick
That kinda coffin don't need lean
Rest in peace
Got this lust for life in me
Horny for the game
First they kiss, then they bite soft
Then that bitch wanna play it off
Fuck it, I'm pretty still in a pit of snakes
While serpents shake some brand new scales
I need a new face, I'm tired of these weirdos
Acting familiar, took all the rock
And turned it to pop, he think that he Elvis
And he ungrateful, they don't say thank you
They don't say grace, not even for meals, not even for millions
Fuck it I'm pretty still, look at my deal
Richard Mille, look at my ears, flooded with diamonds
Look at my skills, running through blocks like 49ers
Forty-nine diamonds, stuffed in my bracelet
That cost a whop, that cost a whopper
And it ain't new, I had a knot at John Ehret in my locker
Pretty still, it ain't no pretty pill
It's either real or real
Real easy on the eyes, green like a soccer field
Skin hot when they tried me like them poppers feel
Hands shaking, norepinephrine levels skyrocket, fuel
Rocket

 

[Bridge]
Quit being violent with me
Quit being violent with me
Quit being violent with me
You make me violent

[Outro]
My room, my room, my room with me
Every night you were in my room
My room, my room with me
I guess I can't state my feelings too soon
I don't know you
And I can't put no threats in the air

 

[詩]
スリーパーシートなし、それはマットレス
スリーパーシートなし、それはマットレス
お前はケチじゃない、僕と一緒に錠剤を割る
カメラが点滅し、点滅してもひるまない
偽物ではなくて、当たり前じゃない
そして、あなたは私が導く人生のために作ったと思う
私は偽の患者ではない、私は病気を偽らない
あのちょっとした棺は無駄のないものは必要ない
安らかに休む
私の中で人生に対するこの欲望を得た
ゲームのための色魔
最初にキスをしてから、柔らかく噛む
その後、その雌犬はそれを再生したい
ファック、私はかなりヘビの穴の中にいる
蛇がいくつかのブランドの新しいスケールを振っている間
私は新しい顔が必要、私はこれらの奇妙な人に飽きた
身近な演技、すべてを揺り動かす
そして、ポップにそれを回し、彼は彼がエルビスだと思う
そして、彼は恩知らず、彼らはあなたに感謝を言わない
彼らは恵みを言わない、食事のためにさえも、何百万人も
ファック・イット・アイ・ティ・スティル、俺の取引を見て
リチャード・ミル、私の耳を見て、ダイヤモンドがあふれた
私のスキルを見て、49ersのようなブロックを走る
私のブレスレットに詰められた49個のダイヤモンド
それは誰かの費用がかかり、誰もその費用がかかる
そして、それは新しくはない、私は私のロッカーでジョン・エレットで結び目を持っていた
かなりまだ、それはきれいな錠剤ではない
それは本物か本物か
目に本当に簡単な、サッカー場のような緑
彼らがポッパーの感触のように私を試してみたとき、肌は熱い
握手、ノルエピネフリンレベル急上昇、燃料
ロケット

 

[ブリッジ]
私に暴力を振るうのはやめなさい
私に暴力を振るうのはやめなさい
私に暴力を振るうのはやめなさい
あなたは私を暴力的にする

[アウトロ]
私の部屋、私の部屋、私と一緒に私の部屋
毎晩君は僕の部屋にいた
私の部屋、私と一緒に私の部屋
私はあまりにも早く自分の気持ちを述べることができないと思う
あなたのことを知らない
そして、私は空中に脅威を置くつもりはない

 

 

訳すの難しい・・・・・・・・・・・

絶対変な誤訳があるはず。

 

 

 

DAMN. [Explicit]

新品価格
¥1,500から
(2019/11/19 16:20時点)

Amazonになかったのでジャケ写が病んでるこのアルバムを貼っておく。