メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】Toto/You Got Me

 ハイトーンボイスが心地いいこの曲。

 

 

 

[Verse 1]
Momma said, be careful what you do, yeah you
She said, don't you let just anybody talk to you, no no no
I can't hide, the way you make me feel inside
I'm afraid, if momma only knew, it feels right

[Chorus]
If you want me, you got me
And if you need me, you got me all night
And if you love me, you got me all night long

[Verse 2]
I confess, I love the things you do, yes I do
Your caress, keeps me coming back to you, only you

[Chorus]3x
If you want me, you got me
And if you need me, you got me all night
And if you love me, you got me all night long

 

[1番]
ママは言った、自分のすることに気をつけなさい、そう、そうよ
彼女は言った、 誰にもあなたと話をさせてはいけない、ノー、ノー
私は隠せない、あなたが私の心を感じさせる方法
お母さんが知ってさえいれば

[コーラス]
あなたが私を望むなら、まいったよ
そして、もし私を必要とするなら、あなたは一晩中私を得た
そして、もしあなたが私を愛しているなら、あなたは一晩中私を得た

[2番]
告白する、私はあなたがすることが好き、はい、私はする
あなたの愛撫、私があなたのもとに戻ってくるのを保つ、あなただけ

[コーラス]3x
あなたが私を望むなら、まいったよ
そして、もし私を必要とするなら、あなたは一晩中私を得た
そして、もしあなたが私を愛しているなら、あなたは一晩中私を得た

 

 

ザコン

 

日本と欧米の文化の違い?そんなに親の言うこと聞いちゃう?

 

 

 

 

 

Seventh One

The Seventh One [LP]

中古価格
¥3,695から
(2019/11/17 15:37時点)

新品価格
¥5,177から
(2019/11/17 15:36時点)