メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】Kiss Like the sun/Jake Bugg

Jake Bugg2年ぶりの新作。

 

 

 

 

Kiss Like the Sun Lyrics

[Verse 1]
Drunk with desire, 10 shots of fire
Watching those lips got my mind wrapped around the taste
(Woo-oh)
She coloured my name and whispered my place
Watching her sip on my drink makes it hard to look away
(Woo-oh)

[Chorus]
My kiss is like the sun (The sun)
And my love is for everyone
It was all for fun
Until I let you fall, never call
Wasn't trying to hurt you but
It wasn't love, it's only for a night
Wasn't trying to hurt you

[Post-Chorus]
(Woo-oh)
(Woo-oh)
(Woo-oh)

[Verse 2]
She left a necklace on my nightstand
You can come back but it don't mean we're meant to be
(Woo-oh)
It's not about you
Look on the brightside
I'm only saving you from someone else like me
(Woo-oh)


[Chorus]
My kiss is like the sun (The sun)
And my love is for everyone
It was all for fun
Until I let you fall, never call
Wasn't trying to hurt you but
It wasn't love, it's only for a night
Wasn't trying to hurt you

[Post-Chorus]
(Woo-oh)
(Woo-oh)
(Woo-oh)
(Woo-oh)
(Woo-oh)
(Woo-oh)

 


[第1節]
欲望に酔って、10発の火
それらの唇を見ると、僕の心が味に包まれた
(うわー)
彼女は僕の名前を着色し、僕の場所をささやいた
僕の飲み物で彼女の口を見ると、目をそらすのが難しくなる
(うわー)

[コーラス]
僕のキスは太陽のよう(太陽)
そして僕の愛は皆のため
すべてが楽しかった
君が落ちるまで、電話しないで
君を傷つけようとしていないけど
それは愛ではなかった、それは一晩だけだ
君を傷つけようとしていなかった

[ポストコーラス]
(うわー)
(うわー)
(うわー)

[第2節]
彼女は私のナイトスタンドにネックレスを残した
君は戻ってくることができるけど、それは僕たちがすることを意図しているわけじゃない
(うわー)
君のことじゃない
ブライトサイドを見て
僕は僕のような誰かから君を救うだけ
(うわー)


[コーラス]
僕のキスは太陽のよう(太陽)
そして私の愛は皆のため
すべてが楽しかった
あなたが落ちるまで、電話しないで

君を傷つけようとしていないけど
それは愛ではなかった、それは一晩だけだ
君を傷つけようとしていなかった

[ポストコーラス]
(うわー)
(うわー)
(うわー)
(うわー)
(うわー)
(うわー)

 

 

 

往年のロックスターみたいな曲。そんなイケイケに見えないから無理してない?と思ってしまう。

 

 

 

Shangri La

新品価格
¥1,900から
(2019/11/29 11:30時点)

なかったので私の好きなアルバムを貼っておく。

 

Shangri La [12 inch Analog]

新品価格
¥2,066から
(2019/11/29 11:30時点)