メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】Nothing looks the same in the light/Wham!

この季節にぴったりのスウィートな曲。

 

 

 

 


[Verse 1]
I watch you breathe, I can not sleep
I touch your hair, I kiss your skin
And hope the morning sun won’t wake you too soon
For when you wake and look at me
You never know, you just might see
Another boy who crept into your room
Take your time, that’s what you told me
Take your time
But I fell head first and I just don’t know what to do

[Chorus]
Nothing looks the same in the light
Only a fool like me would take to heart
The things you said you meant last night
Nothing looks the same in the light
I’ll keep my feet firm on the ground
Nothing looks the same in the light
There’s a danger in a stranger
With a warm hand, then a kiss so right
Nothing looks the same in the light
It’s been a pleasure, see you around

[Verse 2]
I watch the sun upon the sheets
I hear a car out on the street
And gently pull you close, it’s over too soon
What can I do but wait and see
Hold on to you, please stay with me
Where am I now, your love, or a fool


[Verse 3]
Please be kind
Don’t change your mind
Because you’re the first
And I want to stay here with you

[Chorus]
Nothing looks the same in the light
Only a fool like me would take to heart
The things you said you meant last night
Nothing looks the same in the light
I’ll keep my feet firm on the ground
Nothing looks the same in the light
There’s a danger in a stranger
With a warm hand, then a kiss so right
Nothing looks the same in the light
It’s been a pleasure, see you around

[Instrumental]

[Bridge]
Please be kind
Don’t change your mind
Because you’re the first
And I want to stay here with you


[Instrumental]

[Chorus]
Nothing looks the same in the light
Only a fool like me would take to heart
The things you said you meant last night
Nothing looks the same in the light
I’ll keep my feet firm on the ground
(In the light)
Nothing looks the same in the light
There’s a danger in a stranger
With a warm hand, then a kiss so right
Nothing looks the same in the light
It’s been a pleasure, see you around
(In the light)
Nothing looks the same in the light
Only a fool like me would take to heart
The things you said you meant last night
(In the light)
Nothing looks the same in the light
I’ll keep my feet firm on the ground
(In the light)
Nothing looks the same in the light
There’s a danger in a stranger

 

[第1節]
僕はあなたが呼吸するのを見る、僕は眠ることができない
僕はあなたの髪に触れ、僕はあなたの肌にキスをする
そして、朝日があまりにも早くあなたを起こさないことを願っている
起きて私を見るときのために
あなたは決して知らない、あなたはただ見るかもしれない
あなたの部屋に忍び込んだ別の少年
時間をかけてください、それがあなたが私に言ったこと
ゆっくりしてください
しかし、私は最初に頭を落とし、何をすべきかわからない
[コーラス]
光の中で同じものは何もない
私のような愚か者だけが心を奪うだろう
あなたが昨夜言ったことは
光の中で同じものは何もない
私は足を地面にしっかりと保つ
光の中で同じものは何もない
見知らぬ人には危険がある
温かい手で、それから正しいキス
光の中で同じものは何もありません
楽しみだった
[第2節]
シーツの上で太陽を見る
路上で車が聞こえる
そっと引き寄せて、もうすぐ終わる
僕は何ができる?
ちょっと待って、私と一緒にいてください
私は今どこにいる、あなたの愛、または愚か者

[第3節]
親切にしてください
気を変えないで
あなたが最初だから
そして私はあなたと一緒にここにいたい
[コーラス]
光の中で同じものは何もない
私のような愚か者だけが心を奪うだろう
あなたが昨夜言ったことは
光の中で同じものは何もない
私は足を地面にしっかりと保つ
光の中で同じものは何もない
見知らぬ人には危険がある
温かい手で、それから正しいキス
光の中で同じものは何もない
楽しみだった
[インストゥルメンタル]
[ブリッジ]
親切にしてください
気を変えないで
あなたが最初だから
そして私はあなたと一緒にここにいたい

[インストゥルメンタル]
[コーラス]
光の中で同じものは何もない
私のような愚か者だけが心を奪うだろう
あなたが昨夜言ったことは
光の中で同じものは何もない
私は足を地面にしっかりと保つ
(光の中で)
光の中で同じものは何もない
見知らぬ人には危険がある
温かい手で、それから正しいキス
光の中で同じものは何もない
楽しみだった
(光の中で)
光の中で同じものは何もない
私のような愚か者だけが心を奪うだろう
あなたが昨夜言ったことは
(光の中で)
光の中で同じものは何もない
私は足を地面にしっかりと保つ
(光の中で)
光の中で同じものは何もない
見知らぬ人には危険がある

 

 

Fantastic

新品価格
¥1,600から
(2019/12/10 12:43時点)