メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】I Want Your Love/Chic

このグループ(なのかソロなのかもよく知らない)、ボーカルが主張しすぎなくてクールダウンしたいときに聴くにはちょうどいいそんな曲。

 

 

 

I want your love, I want your love
I want your love, I want your love

Do you feel like you ever want
To try my love and see how well it fits?
Baby, can't you see when you look at me
I can't kick this feeling when it hits?
All alone in my bed at night
I grab my pillow and squeeze it tight
I think of you and I dream of you
All of the time, what am I gonna do?

I want your love, I want your love
I want your love, I want your love

Sometime, don't you feel like you
Never really had a love that's real?
Well, here I am and who's to say?
A better love you won't find today
Just one chance and I will show you love
Like no other, two steps above
On your ladder I'll be a peg
I want your lovin', please don't make me beg

I want your love, I want your love
I want your love, I want your love
I want your love, I want your love
I want your love, I want your love


I want your love, I need your love
I'll share my dreams and make you see
How really bad your love I need
I want your love, I need your love
Just like the birds need sky above
I'll share my dreams and make you see
How really bad your love I need

I want your love, I want your love
I want your love, I want your love
I want your love, I want your love

 

私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい
私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい

あなたが今まで欲しいように感じるの
私の愛を試して、それがどれだけうまく合うかを見るためには?
ベイビー、私を見ても見えない
それが当たったとき私はこの気持ちを蹴ることができないの?
夜私の部屋に一人で
私は私の枕をつかみ、しっかりとそれを絞る
私はあなたのことを考え、私はあなたのことを夢見る
ずっと、私は何をするつもり?

私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい
私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい

いつか、あなたはあなたのように感じていないの
本物のような愛は本当になかったの?
さて、ここで私は誰だと言うの?
あなたが今日見つけられないよりよい愛
たった一つのチャンスと私はあなたに愛を見せる
他にはない、上記の2つのステップ
あなたのはしごの釘に私はなる
私はあなたの恋人になりたい、私に物乞いをさせないで

私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい
私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい
私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい
私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい


私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が必要
私は私の夢を共有し、あなたを見させる
あなたの愛がどれほど本当に悪いのか
私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が必要
鳥が上空を必要とするように
私は私の夢を共有し、あなたを見させる
あなたの愛がどれほど本当に悪いのか

私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい
私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい
私はあなたの愛が欲しい、私はあなたの愛が欲しい

 

 

 

C'est Chic (Remastered)

新品価格
¥1,300から
(2019/2/15 17:51時点)

このアルバムで聴き込んでみては?