メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】Love Machine/Wham!

Wham!による The Miraclesカバージョージ・マイケルが歌うと何でもスペシャルに聴こえてしまう。

 

 

 

Oh, yeah

I'm just a love machine
And I won't work for nobody but you
(Yeah, baby)
I'm just a love machine
A hugging kissing fiend

I think it's high time you knew
Whenever I think of you
My mind blows a fuse
(Baby)

When I look in your eyes
My meter starts to rise
And I become confused
My motor cranked electric goes
When I'm sitting next to you

Electricity starts to flow
And my indicator starts to glow

(I, I)
I'm just a love machine
And I won't work for nobody but you
(Oh, yeah)


I'm just a love machine
(Yeah, baby)
A hugging kissing fiend

La, la la la la
La la la la, la la
La la la la la
La la la, la la la

(I, I)
I'm just a love machine
And I won't work for nobody but you
(Oh, yeah)
I'm just a love machine
(Yeah baby)
A hugging kissing fiend

I'm gentle as a lamb
I'm not that hard to program
There's no way that you can lose

Chassis fits like a glove
I've got a button for love
That you've got to use
(Push it, push it baby)


If you look into my power
I am sure you can find out how
To turn me on just set my dial
And let me love you for a little while, ooh

(I, I)
I'm just a love machine
And I won't work for nobody but you
(Oh, yeah)
I'm just a love machine
(Yeah baby)
A hugging kissing fiend

La, la la la la
La la la la, la la
La la la la la
La la la, la la la

Push it push it bab
Yeah, ah, ah

(I, I)
I'm just a love machine
And I won't work for nobody but you
(Oh, yeah)
I'm just a love machine
(Yeah baby)
A hugging kissing fiend


(I, I)
I'm just a love machine
And I won't work for nobody but you
(Oh, yeah)
I'm just a love machine
(Yeah baby)
A hugging kissing fiend

Oh, yeah
Love machine
Earth quacking
Sole shaking
Love machine
And I won't work for nobody but you

Love machine
Earth quacking, sole shaking
Love machine
And I won't work for nobody but you

Oh, yeah
Love machine
Earth quacking, sole shaking
Love machine
And I won't work for nobody but you

Love machine
Earth quacking
Sole shaking
Love machine
And I won't work for nobody but you

 

そうそう

私はただのラブマシーン
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた
(ええ、ベイビー)
私はただのラブマシーンです
ハグキス悪魔

私はそれがあなたが知っていた時だと思います
私はあなたのことを考えるたびに
私の心はヒューズを切る
(ベイビー)

あなたの目を見ると
私のメーターは上がり始めます
そして私は混乱します
私のモータークランク電動
私があなたの隣に座っている時

電気が流れ始める
そして私の指標は輝き始めます

(私、私)
私はただの愛機です
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた
(そうそう)


私はただのラブマシーンです
(ええ、ベイビー)
ハグキス悪魔

ラ、ララララ
ララララ、ララ
ラララララ
ラララ、ラララ

(私、私)
私はただのラブマシーンです
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた
(そうそう)
私はただのラブマシーンです
(ええ、ベイビー)
ハグキス悪魔

私は子羊のように優しい
私はそれほど難しいプログラミングではありません
あなたが失うことができる方法はありません

シャーシは手袋のようにフィット
私は愛のためのボタンを持っています
あなたが使わなければならないこと
(それを押す、それをベイビーを押す)


あなたが私の力を調べるなら
私はあなたがどのように見つけることができると確信しています
ダイヤルを設定するだけで電源が入ります
そしてしばらくの間、私をあなたを愛してみましょう

(私、私)
私はただのラブマシーンです
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた
(そうそう)
私はただのラブマシーンです
(ええ、ベイビー)
ハグキス悪魔

ラ、ララララ
ララララ、ララ
ラララララ
ラララ、ラララ

それを押すそれを押す
ええ、ああ、ああ

(私、私)
私はただのラブマシーンです
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた
(そうそう)
私はただのラブマシーンです
(ええ、ベイビー)
ハグキス悪魔


(私、私)
私はただのラブマシーンです
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた
(そうそう)
私はただのラブマシーンです
(ええ、ベイビー)
ハグキス悪魔

そうそう
ラブマシーン
地球の震え
唯一の揺れ
ラブマシーン
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた

ラブマシーン
地球の震え、足の揺れ
ラブマシーン
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた

そうそう
ラブマシーン
地球の震え、足の揺れ
ラブマシーン
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた

ラブマシーン
地球の震え
唯一の揺れ
ラブマシーン
そして私は誰のためにも働かないでしょうあなた

 

 

 

Fantastic

新品価格
¥1,600から
(2019/1/18 18:17時点)

この曲はこのアルバムに収録されている。フレッシュさ漂うアルバム。