メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】Cry for Help/Rick Astley

ビーフェイスからは想像できない野太い声の持ち主、リック・アストリーの感動的な名曲。

 

 

 

She's taken my time
Convinced me she's fine
But when she leaves
I'm not so sure

It's always the same
She's playing her game
And when she goes
I feel to blame

Why won't she say she needs me?
I know she's not as strong as she seems

Why don't I see her cry for help?
Why don't I feel her cry for help?
Why don't I hear her cry for help?

I wandered around
The streets of this town
Trying to find sense in it all

The rain on my face
It covers the trace
Of all the tears
I've had to waste


Why must we hide emotions?
Why must we never break down and cry?

All that I need is to cry for help
Somebody please hear me cry for help
All I can do is cry for help

No need to feel ashamed
Release the pain
Cry for help

Cry for help
Is all I need
All I need
Is a cry for help

Cry for help
Is all I need
All I need
Is a cry for help

Why must we hide emotions?
Why can't we ever break down and cry?

All that I need is to cry for help
I will be there when you cry for help
Why don't I hear her cry for help?


All that I need is to cry for help
Somebody please hear me cry for help
All I can do is cry for help

All that I need is to cry for help
I will be there when you cry for help
Is it so hard to cry for help?

(Cry for help is all I need)
No need to feel ashamed
(All I need is a cry for help)
Come on and release the pain
(Cry for help is all I need)
Put your trust in me
(All I need is a cry for help)
My love is gonna set you free

 

彼女は私の時間をかけています
私は彼女が元気だと確信している
しかし彼女が去るとき
私はちょっと確信が持てません

いつも同じ
彼女は彼女のゲームをプレイしています
そして彼女が行くとき
責めたい

なぜ彼女は私を必要としていると彼女は言わないのですか?
私は彼女が見かけほど強くはないことを知っています

なぜ彼女が助けを求めているのを見ないのですか?
どうして私は彼女が助けを求めて泣くのを感じないのですか?
どうして私は彼女が助けを求めて叫ぶのを聞かないのですか?

私は歩き回った
この町の通り
そのすべてに意味を見つけようとする

私の顔に雨
それは痕跡を覆います
すべての涙の
無駄にした


なぜ感情を隠さなければならないのですか?
どうして私たちは決して壊れて泣かないでください。

私が必要としているのは、助けを求めて泣くことだけです。
誰かが私が助けを求めて泣くのを聞いてください
私ができるのは助けを求めて泣くことだけです

恥ずかしいと思う必要はありません
痛みを解放する
助けを求める

助けを求める
が私が必要な全てです
私が必要とするすべての
助けを求めて

助けを求める
が私が必要な全てです
私が必要とするすべての
助けを求めて

なぜ感情を隠さなければならないのですか?
どうして私たちは砕けて泣くことができないのですか?

私が必要としているのは、助けを求めて泣くことだけです。
あなたが助けを求めて泣くとき私はそこにいるでしょう
どうして私は彼女が助けを求めて叫ぶのを聞かないのですか?


私が必要としているのは、助けを求めて泣くことだけです。
誰かが私が助けを求めて泣くのを聞いてください
私ができるのは助けを求めて泣くことだけです

私が必要としているのは、助けを求めて泣くことだけです。
あなたが助けを求めて泣くとき私はそこにいるでしょう
助けを求めて泣くのはそんなに難しいですか?

(助けを求めるのは私が必要とするすべてです)
恥ずかしいと思う必要はありません
(私が必要とするのは助けのための叫びだけです)
さあ、痛みを取り除いて
(助けを求めるのは私が必要とするすべてです)
私を信頼してください
(私が必要とするのは助けのための叫びだけです)
私の愛はあなたを解放するつもりです

 

 

 

 

Free

新品価格
¥1,600から
(2019/1/19 15:31時点)

この曲はこちらのアルバムに収録されている。モカブラウンに染まるリック・アストリー。