メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】So High/Kylie Minogue

 こちらはリリースされなかったカイリー・ミノーグの曲。どうしてリリースされなかったの?というくらい個人的に好きな曲。

 

 

 

Time keeps pulling me
Deeper mystery
Feels so good to be
Me when I'm with you
My savior
Such behavior
Oh so good to be
Me when I'm with you
Thought I'd always have control
But I knew nothing at all
Have to let it go
Since I let your loving
Everything was safe and sound
'Til it all came crashing down
Now that you're around
I have control of nothing
All at once it makes such sense
And none at all
I'm flying so high
The rules of yesterday are put away
Everything has changed
I can touch the night sky
This must be destiny
You're next to me
How can it be
Everything has changed
Everything has changed
Everything has turned around
Even silence has a sound
I'm on higher ground
Since I let your loving
I could get from A to B
Day to day when easily
Then you came to me
I have control of nothing
All at once it makes such sense
And none at all
I'm flying so high
The rules of yesterday are put away
Everything has changed
I can touch the night sky
This must be destiny
You're next to me
How can it be
Everything has changed
Everything has changed
Time keeps pulling me
Deeper mystery
Feels so good to be
Me when I'm with you
My savior
Such behavior
Oh so good to be
Me when I'm with you
(I'm flying so high)
(I'm flying so high)
(I'm flying so high)
(I'm flying so high)
(I'm flying so high)
Submitted by Guest

 

時間は私を引っ張っていきます
より深い謎
とても気持ちいい
私はあなたと一緒にいるとき私
わたしの救世主
そのようなふるまい
ああそうだよ
私はあなたと一緒にいるとき私
私はいつも支配していると思った
しかし、私はまったく何も知りませんでした
それを手放す必要があります
あなたの愛を聞かせて
すべてが安全かつ健全でした
'それがすべてクラッシュしてきた
今あなたは周りにいる
私は何も制御できません
一度にそれはそのような意味があります
そして、まったくありません
私はとても高く飛んでいます
昨日のルールは片付けられる
すべてが変わった
夜空に触れることができます
これは運命に違いない
あなたは私の隣にいます
それはどのようにできますか
すべてが変わった
すべてが変わった
すべてが好転しました
沈黙でも音がする
私は高所にいます
あなたの愛を聞かせて
私はAからBまで行くことができました
簡単に日々
それからあなたは私に来ました
私は何も制御できません
一度にそれはそのような意味があります
そして、まったくありません
私はとても高く飛んでいます
昨日のルールは片付けられる
すべてが変わった
夜空に触れることができます
これは運命に違いない
あなたは私の隣にいます
それはどのようにできますか
すべてが変わった
すべてが変わった
時間は私を引っ張っていきます
より深い謎
とても気持ちいい
私はあなたと一緒にいるとき私
わたしの救世主
そのようなふるまい
ああそうだよ
私はあなたと一緒にいるとき私
(私はとても高く飛んでいます)
(私はとても高く飛んでいます)
(私はとても高く飛んでいます)
(私はとても高く飛んでいます)
(私はとても高く飛んでいます)

 

 

 

 

Fever

新品価格
¥1,950から
(2019/1/9 11:18時点)

リリースされた曲はこちらに。