メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】Notorious/Duran Duran

何かを告発しようとしているかのようなデュラン・デュランのこの曲。英語力がまだ乏しくて何のことだか分らなくて悔しい。

 

 

 

No-no-Notorious. Notorious. Ah. No-no-Notorious
I can't read about it
Burns the skin from your eyes
I'll do fine without it
Here's one you don't compromise
Lies come hard in disguise
They need to fight it out
Not wild about it
Lay your seedy judgements
Who says they're part of our lives?

You own the money
You control the witness
I'll leave you lonely
Don't monkey with my business
You pay the prophets to justify your reasons
I heard your promise, but I don't believe it
That's why I've done it again
No-No-Notorious

Girls will keep the secrets (uh)
So long as boys make a noise
Fools run rings to break up
Something they'll never destroy
Grand Notorious slam (bam)
And who really gives a damn for a flaky bandit?
Don't ask me to bleed about it
I need this blood to survive


You own the money
You control the witness
I'll leave you lonely
Don't monkey with my business
You pay the prophets to justify your reasons
I heard your promise, but I don't believe it
That's why I've done it again
Notorious
Notorious

You own the money
You control the witness
I'll leave you lonely
Don't monkey with my business
You pay the prophets to justify your reasons
I heard your promise, but I don't believe it

You own the money
You control the witness
I'll leave you lonely
Don't monkey with my business
You pay the prophets to justify your reasons
I heard your promise, but I don't believe it
That's why I've done it again. No. No. No
That's why I've done it again. No-Notorious
Yeah that's why I've done it again. No-no-Notorious
Yeah That's why I've done it again. No-Notorious
No-no-Notorious. Yeah
That's why I've done it again. No-Notorious
No-no-Notorious

 

悪名もない。悪名高い。ああ。悪名高い
私はそのことについて読めない
あなたの目から肌をやけどする
私はそれなしでうまくやるよ
これはあなたが妥協しないもの
嘘は変装して懸命に来る
彼らはそれを戦う必要がある
それについて熱狂的ではない
あなたのくだらない判断をしなさい
誰が彼らが私たちの生活の一部であると言っている?

あなたはお金を持っている
あなたは証人を支配する
私はあなたを寂しくさせる
猿でないとともにあなたには関係ない
あなたは自分の理由を正当化するために預言者に支払う。
私はあなたの約束を聞いた、しかし私はそれを信じない
それが私がもう一度やった理由
悪名高い

女の子は秘密を守る(えー)
男の子が音を立てる限り
愚か者は解散するために輪を走らせる
彼らが破壊することは決してない何か
悪名高いスラム(バム)
そして、だれが本当に当てにならない盗賊に気を狂わせるか?
それについて出血するように私に依頼しないでくれ
私は生き残るためにこの血が必要


あなたはお金を持っている
あなたは証人を支配する
私はあなたを寂しくさせる
猿でないとともにあなたには関係ない
あなたは自分の理由を正当化するために預言者に支払う。
私はあなたの約束を聞いた、しかし私はそれを信じない
それが私がもう一度やった理由
悪名高い
悪名高い

あなたはお金を持っている
あなたは証人を支配する
私はあなたを寂しくさせる
猿でないとともにあなたには関係ない
あなたは自分の理由を正当化するために預言者に支払う。
私はあなたの約束を聞いた、しかし私はそれを信じない

あなたはお金を持っている
あなたは証人を支配する
私はあなたを寂しくさせる
猿でないとともにあなたには関係ない
あなたは自分の理由を正当化するために預言者に支払う。
私はあなたの約束を聞いた、しかし私はそれを信じない
それが私がもう一度やった理由。ダメダメダメ
それが私がもう一度やった理由。悪名高い
ええ、それが私がもう一度やった理由。悪名高い
うんそれは私がもう一度やった理由。悪名高い
悪名もない。ええ
それが私がもう一度やった理由。悪名高い
悪名高い

 

 

 

Notorious

新品価格
¥1,500から
(2019/1/30 22:39時点)

モノトーンなメンバーは何を思う。