メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】Physical Attraction/Madonna

Madonnaのファーストアルバムに収録されたこの曲。マドンナの甘い歌声と気だるい歌唱法が心惹かれる。

 

 

[Verse 1]
You say that you need my love
And you're wanting my body, I don't mind
Baby all I've got is time
And I'm waiting to make you mine
You say you wanna stay the night
But you'll leave me tomorrow, I don't care
All of your moves are right
We can take it anywhere, this

[Chorus]
Physical attraction
It's a chemical reaction
Physical attraction
Chemical reaction

[Verse 2]
Trying hard to get away
But I can't seem to fight the way I feel
Even though you're not for real
Your touch is driving me
Crazy, and when you smile
It's just making me want you more and more
Baby won't you stay a while
It could be such a fantasy


[Chorus]
Physical attraction
It's a chemical reaction
Physical attraction
Chemical reaction

[Refrain]
Maybe we were meant to be together
Even though we never met before
We got to move before the sun is rising
And you'll be walking slowly out the door

 

 

 

[Bridge]
You're confusing me
Cause I don't know if you want me
But I know that I want you
But it's nothing to be ashamed of
What are you gonna do?

[Verse 3]
You say that you need my love
And you're wanting my body, I don't mind
Baby all I've got is time
And I'm waiting to make you mine
You say you wanna stay the night
But you'll leave me tomorrow, I don't care
All of your moves are right
We can take it anywhere, this

 

[1節]
あなたは私の愛が必要だと言う
そして、あなたは私の体が欲しいのです、私は気にしません
私が持っているのは時間だけです
そして私はあなたが私のものになるのを待っています
あなたは夜を過ごしたいと言います
しかし、明日私を残します、私は気にしません
あなたの動きはすべて正しい
私たちはどこでもそれを取ることができます

[コーラス]
物理的な魅力
それは化学反応です
物理的な魅力
化学反応

[2節]
逃げるために懸命に努力している
しかし、私は私が感じるように戦うことはできないようです
本物じゃないのに
あなたのタッチが私を駆り立てています
クレイジー、そしてあなたが微笑むとき
それはちょうど私があなたをもっともっと欲しいとしているだけです
赤ちゃんはしばらく滞在しませんか
それはそのような空想かもしれません


[コーラス]
物理的な魅力
それは化学反応です
物理的な魅力
化学反応

[控える]
たぶん私たちは一緒にいるつもりだった
今まで会ったことがないのに
私達は太陽が昇る前に動くようになった
そして、あなたはゆっくりとドアの外へ歩いているでしょう

[ブリッジ]
あなたは私を混乱させています
原因私はあなたが私を望んでいるかどうかわからない
しかし、私はあなたが欲しいことを知っています
しかし恥ずべきことは何もない
きみはどうする?

[3節]
あなたは私の愛が必要だと言う
そして、あなたは私の体が欲しいのです、私は気にしません
私が持っているのは時間だけです
そして私はあなたが私のものになるのを待っています
あなたは夜を過ごしたいと言います
しかし、明日私を残します、私は気にしません
あなたの動きはすべて正しい
私たちはどこでもそれを取ることができます

 

 

 

Madonna (Reissue)

新品価格
¥1,350から
(2019/1/14 17:54時点)

リイシューされたようです。