メランコリーⅠ型

まとまりのない人

【洋楽翻訳】If You Were There/Wham!

Wham!によるIsley Brothersのカバー。ジョージ・マイケルの澄んだ声とメロディに癒される。

 

 

 

Come baby
You're the one that makes my day a dream come true
Yet and still you wonder if I think of you
You ought to see how the other girls behave when you're not around
And only then you would know that it's on your finger I'm wound
If you were there you'd know
If you were there you'd know
If you were there you'd know
If you were there you'd know
That I care
There's no need for you not to have faith in me, no
'Cause it's by your side girl that I long to be
Yes, there are times with my friends when I don't have much to say
What you don't know is with you I could never act that way
If you were there you'd know
If you were there you'd know
If you were there you'd know
If you were there you'd know
That I care
I care for you baby
I swear that I care
I care
There's no need for you not to have faith in me, no
'Cause it's by your side girl that I long to be
Yes, there are times with my friends when I don't have much to say
What you don't know is with you I could never act that way
If you were there you'd know
If you were there you'd know
If you were there you'd know
If you were there you'd know
That I care
I care for you baby
I, I, I swear
I care for you baby
And you
Have faith in me
I care for you baby

 

おいでベイビー
あなたは私の一日の夢をかなえるものです
それでもなおあなたは私があなたのことを考えているのだろうか
あなたは周りにいないとき他の女の子がどのように振る舞うかを見るべきです
そしてそれが初めてあなたはそれがあなたの指の上にあることを知っているでしょう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
私が気にすること
あなたがわたしに信仰を持っていなくてもよいのです。
私が憧れるのはあなたのそばの女の子による
はい、私が言うべきことがあまりないときは私の友達と一緒にいる時があります
あなたが知らないのはあなたと一緒です私はそのように行動することはできませんでした
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
私が気にすること
私はあなたを大切にします
私は気にすることを誓う
私は気にします
あなたがわたしに信仰を持っていなくてもよいのです。
私が憧れるのはあなたのそばの女の子による
はい、私が言うべきことがあまりないときは私の友達と一緒にいる時があります
あなたが知らないのはあなたと一緒です私はそのように行動することはできませんでした
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
あなたがそこにいたならあなたは知っているだろう
私が気にすること
私はあなたを大切にします
私は、私は、私は誓う
私はあなたを大切にします
あなたも
私を信じる
私はあなたを大切にします

 

 

 

Make It Big

新品価格
¥1,600から
(2019/1/14 17:47時点)

この曲が収録されたヒットアルバム。